Bil

Heey! =)

Jag har skaffat bil! :) Belive it or not!   En super Bmw 540 ;) Verkligen en bil som passar mig. Jag är så himla nöjd med den. :P Hoppas den kännslan sitter kvar längre. hihi

En liten nätt bil, med ett lite tufft utseende och en stor motor. För dom som inte vet så är det en V8 motor med 286 hk !!! xD  Köpte den av en som jobbar på samma kontor som pappa. Han är himla snäll så jag fick köpa snygga 18'' M5 fälgar av han med.  Passar väldigt snyggt på den bilen även om det inte ska va så. Nej nu ska jag sluta babla bilprat. De som vill veta mer detaljer får fråga mig så ska jag försöka svara :) 

Tack till Amanda som hjälpte mig städa bilen <3 

Och tack till min familj och min extra familj ;) Västsäter för en skön vecka i fjällen. Behövde det verkligen. 

Är nu tillbaka i Arvika men det blir årjäng på onsdag och förhoppningsvis festande te helgen. 

skickar med lite bilder på pärlan :P 

Puss och Kram 



 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback