<3

Hej Hopp!
Hoppas allt är bra med er :) speciellt med Amanda som är i soliga turkiet :D saknar dig <3

Ännu en vecka har börjat, skola och sen praktik. Sen så fyller ju älskling 21 på torsdag :)
Denna helgen har vart lugn men rolig. Mest vart hos Västsäter men det är skönt att mamma är hemma igen. På fredagen blev det tacos, lördag servade vi min bil lite sen körde jag frida te töcksfors och vi blev 14 år igen, har inte skrattat så på länge. Min syster! <3 Sen på söndag följde jag med mamma till kyrkan, alla va så himla goa.
Sen va jag, Erik och Simon hemma hos oss och väntade på Emil.



Jag och simon lekte med min mobil :D haha simon är Tomat!



haha xD precis efter det här så tog Simon mig som gisslan och hotade att döda mig med en smörkniv! HAHA xD

Sen drog vi till Arvika. Emil och Simon i en bil och jag och Erik i min bil. Jag körde om emil mitt ute på Finnskogen och precis då får jag ett sms som Erik kolla. Det va från mamma: "Kör försiktigt" haha klockren! :D


Ska nog hälsa på pappa nån dag denna veckan med :) Här om dan fick han en present på posten. En bok som några av hans vänner i Norge har gjort. Tog lite bilder ur den.




En glad prick!


Några av hans kompisar :D (jag nämner inga namn för dom vet inte att dom är med i bloggen)


<3


Mer freinds :)

Jag vet att han kommer klara det här med hjälp av alla hans vänner :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback