breaking dawn

Hej hej! Nu var det ett tag sen jag blogga :( ska berätta om helgen and I have some news!

I fredags firade vi karlstadboysen som har fyllt år :) Riktigt kul fest men jag vart så trött så jag la mig vid 1 medasn festen forsatte. Sov länge på lördag och åkte sen till Årjäng där mâten hade börjat. Träffade Maria, sen va det lite förfest hos Malin och sen bil upp te mâten. Där träffa jag en massa folk jag kände (som man alltid gör på mâten) sen sprang jag på Maria igen och när tivolit stängde gick vi ner till Hawaii och köpte mat och sen in till baren där vi hitta Christer och hans kompis från karlstad :) Kul va det även den kvällen.
Söndag va bara slappt, åkte te arvika ganska tidigt.

och nu till min lilla news. Jag ska bli nanny! :D haha nästan iaf. Jag ska ta hand om två barn några timmar i veckan. Ska träffa dom för första gången imorn. Hoppas det blir kul :) Men barn är ju så söta.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback