N&N

Hej :)
Idag va det fotografering på skolan. Våran klass va ju så sena så vi kom på först igår vad vi skulle göra för spexfoto. Det är ju tradition att sista året göra ett kul foto så det kändes tråkigt att vi inte kom på något för vi ville inte ha ett vanligt kort. Men nu har vi tagit vårat kort "nörd - fest" och det va kul. Vi ser ju inte kloka ut men kul hade vi. :D

Sen slutade jag lite tidigare för jag skulle möta mamma J vid kocki för att följa med till dagis för att hämta barnen och träffa fröknarna och så. Det gick bra och dom är jätte gulliga skruttungarna. Vill nämna dom vid namn här i bloggen så kallar dom bara N & N så länge. Men kommer nog nämna dom en del i bloggen. Ska hämta dom själv på dagis imorn. Det ska bli kul men det är nervöst, vet ju inte om dom kommer följa med mig imorn. Det tog inte så lång tid innan de pratade och lekte med mig idag men imorn har de kanske glömt mig. Men kan nog inte hitta så mkt bättre jobb än att passa två söta busfrön som är jättduktiga och sköter det mesta själva. Det är dom som får lära upp mig nu vad jag ska göra. :) Det kommer säkert foton också för dom är riktigt söta :P 

Hinner tyvärr inte träffa pappa och se hans nya rum i kd men får göra det en annan dag ;)

Puss och Kram


en annan skitunge med sin älskade pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback