this broken road let me straight to you

Hej!
Snart är det Hej på Mâten!

Jag har vart kattvakt denna helgen till världens goaste kattungar! :D Tog med dom hem till Årjäng och det gick ganska bra förutom att den ena blev åksjuk och sen fick vi vänta ute en timme för jag hade ingen nyckel. På lördag skulle det röjjas i garaget så då va Soch H hemmas hos oss med och lekte med katterna hela dagen. Det tyckte dom om :) Och sova i mamma säng gjorde dom med. Nu är vi i Arvika och tyvärr ska dom åka hem ikväll eller imorn :(

Får nog va kattvakt nån mer gång för det har vart kul och mamma och brorsan är lika kära i dom som jag xD


Erik och Lita


Sötaste Lita


Zelda - ingen bra bild jag vet men hade inegn annan


Niklas har vart i Stockholm denna helgen, hoppas han har haft kul :)


Te helgen blir det full fart. Fest i kd på fredag och Mâten i Årjäng så det blir ut där på lördag. ;D Ha det bra så kankse vi ses där ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback