180809

Redan Augusti och skolan börjar om 2 dagar. Panik! Jag vill inte börja skolan igen, sommarlovet har vart så himla skönt. Vill inte att det ska va slut. Inte än. Så nu är jag tillbaka i Arvika, har fått ny granne me: Min bror. Jaja det blir nog bra. Lite konstigt bara.
Rättvik var jättekul. Jag fick åka med Pappa på stripen, såg en massa fina bilar och E kom dit och överraskade mig. E ja . . . hm . Det blev som det blev kan man ju säga. Men jag vet att det är bäst så här och vi är ju fortfarande vänner. Hoppas du vet att jag fortfarande bryr mig om dig och kommer aldrig glömma tiden vi hade. 
Gud vilket sommarlov! kanske inte så mkt sol och bad nu på slutet men mer häng med kompisar. Härligt! Många filmkvällar och lite party. Jag har kommit mycket närmarre vissa kompisar och väldigt glad att jag har dom och försöker hålla kvar gamla kompisar så gott det går, hittat tillbaka till en gamal vänn också.  ska lägga upp bilder från sommaren men just nu sitter jag vid brorsans dator så det får bli en annan dag.

Soliga Kramar och Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback