Årjäng = hästkrafter

Tjena! 
Tänkte kika in här lite nu innan jag tar kvällen. Niklas kollar på en film på tv som vi redan sett :) Sitter hemma hos mamma och pappa i Årjäng. 

Vi är egentligen här för Jolines dop som är imorgon men lyckades tajma in det bra med Hästkrafthelgen som hålls i Årjäng varje år. I samband med stortravet så kör de en del motorsport. Kul grej tycker jag! :) Älskar ju motormuller och tycker det passar väldigt bra i Årjäng. Det är ju mitt egna lilla motor-mecka. 

Så idag blev det Back-race i mátensbacken, med P.G Andersson och andra rally-eliter. Mycket folk och stundevis bra väder, stabilt i alla fall, så det va roligt. Träffade på både min kusin och Keith där. 
Sen var det go-cart tävling men den hörde vi bara. Förberedde för dopet då :) 

Bjuder på lite bilder. 

Här stod vi först och kollade. Första kurvan. 




 Sedan flyttade vi oss upp till målet men tog inga kort där. 


Förberedelser i form av tårt-bak :) och det är faktiskt min mamma som syns (fast det ser ut som en man) hon kom direkt ifrån sitt industri-jobb och har fortfarande arbetskläder på sig ;). 

Vi har inte speciellt kvinnliga jobb i vår familj ;) haha. 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback