Matkasse. Erfarenheter?




Jag är jättesugen på att testa en matkasse :). Har tänkt det länge faktiskt. Mest för att få inspiration och nya recept. Tycker annars om att handla mat så det är inte det momentet jag vill slippa utan mer få nya roliga och enkla recept. Slippa planera middagar. 

Varken jag eller Niklas är ju några kockar. Vi gillar enkel mat som går fort. Jag vill gärna ha ganska nyttig mat också (inte så viktigt för Niklas).  Vi har egentligen fastnat i det gamla vanliga. Även om man tänkt att man ska börja kolla i kokböcker med mera så blir det aldrig av. 

Sen så tycker jag att sedan vi började jobba båda två och har råd mer så köper vi oftare mat ute. Vilket inte heller är så nyttigt. Ibland kan jag köpa mat fast jag egentligen orkar laga men jag vet inte vad jag är sugen på. 

Nu ska jag bara se om jag får med mig Niklas på det här ;). Kanske börjar när vi flyttat till huset. 

Någon som har erfarenhet av matkassar? Är det bra? Vilken är bäst? 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback