Dopdagen ❤️

Hej. 

Nu har vi kommit hem efter några dagar på sjön i svärföräldrarnas segelbåt. Mer om det i ett annat inlägg :) men jag kom på att jag aldrig lagt ut något om dopet förra helgen. (Seg som vanligt). 
Det va i alla fall ett väldigt fint dop. Joline skötte sig exemplariskt :) och Jaqueline va nöjd. 


Va ju tvungen att ta en selfie före :) fick äntligen användning för min långklänning från Lager 157. 


I kyrkan. Sillbodals kyrka i Årjäng. Joline hängde snällt på morbrors (gudfar) arm. Men hon tyckte nog att prästen va lite långsam för hon somna lite smått emellanåt ;). 

Jag läste en kort dop-text och höll sedan dopljuset. 


Fika i församlingshemmet. 


Tårtorna som mamma gjort :) alla mat fick tummen upp av både vuxna och barn. 


Här hänger en cooling och minglar med mamma :) tyckte ryggen på Jaquelines klänning va så snygg. 


Jaqueline fick hjälp med att öppna Jolines alla presenter. Mycket fint fick hon. 


Bland annat detta fina halsband från mina föräldrar. Presenten från oss var att vi tänker börja ett sparande åt henne. Ett långsiktigt sparande där vi kan sätta in pengar någon gång per år och där pengarna kan växa tills hon får förvanta dem själv. 


Under presentöppningen satt hon tryggt hos sin gudmor :) 


Följer er genom eld och vatten. 

Är så glad att jag får vara en del av denna lilla familj :) och att även min familj engagerar sig och att Jaqueline tar emot alla hjälp hon kan få. Hon har många runt sig som stöttar :). 



En ära för mig! 


Lilla Joline ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback