Ekar det tomt?

Ja om ni tycker att det kommer dåligt med inlägg här så har jag en förklaring :). 

Brukar alltid blogga från ipaden men nu efter senaste ios uppdateringen så ser tangentbordet annorlunda ut och knappen för att lägga in bilder i inläggen är borta (!). Tycker det är så tråkigt att blogga utan bilder så därför blir det inget :(. Kan ju göra det på datorn men det känns så krångligt nu när man är van vid ipaden. 
Brukar inte använda datorn utom när jag jobbar så det känns onödigt att starta den bara för att blogg. Plus att alla bilder ligger ju i mobilen så då måste jag föra över till dator (alt. drive). Jaja, i-landsproblem deluxe! 

Men där har ni förklaringen iaf :) har börjat på ett inlägg som jag bara behöver lägga in bilder i så det kommer kanske snart. 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback