Inredningstips

Hej! 
Nu behöver jag lite tips! :) 
Har en hörna i vårt gigantiska vardagsrum som jag inte vet vad jag ska göra med :(. En svår plats att utnyttja för det är bredvid tv:n så vill ju inte ha någon stor möbel som skymmer tv:n. Vi har tänkt på 2 hyllor på väggen. Det hade förra ägarna så hålen finns redan. Men jag vet verkligen inte. Just nu ser det bara tomt ut tycker jag. 

Vi har ju tänkt skaffa ett vitrinskåp till matsalsdelen. Detta för att skåpen i köket är typ fulla, vi har inga köksluckor som är vitrin och det är många hyllor som sitter tätt i skåpen vilket gör att höga glas och vaser mm inte får plats.

Har funderat på någon lägre förvaring typ en skänk/byrå men vill ju ha glasdörrarna där man kan se allt det fina i skåpet. Så det blir ett delat vitrinskåp med glas uppe och lådor under. Känns mycket med både högt vitrinskåp och en byrå samma rum.  

Det senaste jag är inne på är en gamaldags kista på golvet (står en hos mamma och pappa som jag redan paxat) och sen en smal liggande spegel på väggen. Men jag vet inte. Har sån himla beslutsångest. 

Har ni några tips? 


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback