Fridas student

Hej hej! 
Nu är ju studenttiderna här och i år var det Fridas tur. Bara Herman kvar sedan har alla mina extra syskon tagit studenten. 

Detta va såklart stort för mig eftersom vi är så nära. Delar ju alltid hennes glädje (och sorg). 

Först hade hon bal. Detta var på måndagen och eftersom jag jobbade i Skövde då så kunde jag inte kolla på dem :( men har istället fått njuta av bilder från denna dag. Delar därför med mig av några av dessa bilder fast de inte är tagna av mig. 


Med sin bal-dejt. 

Var precis så vacker som jag visste att hon skulle vara <3. Klänningen hade jag också fått se i förväg. 


Stoltheten och kärleken flödar! <3 

Men själva studenten var på torsdagen och då var jag tack och lov hemma i karlstad så jag kunde smita iväg en stund och ta emot henne när de sprang ut. 


Mycket folk utanför Nobel. Och otroligt varmt. 
Jag har inte jättebra bilder på när de springer ut för eftersom jag är så kort så tog min längre bror kort med sin mobil och de har jag tyvärr inte. 

Före de sprang ut. 

Skylten som Herman håller. 


När hon väl kom så blev det många kramar och blommor. 

Det fina paraplyet gjorde att hon hamnade i tidingen. 

In action. 


Resultatet. Såklart fick även de fina föräldrarna vara med. Bästa extrafamiljen man kan ha! <3 


Sedan blev det såklart fotografering med de flesta släktingar. (Redan börjat jobba? ) 


Och åka flak såklart! :D 


Festligheterna fortsatte sedan på kvällen i Årjäng, på Röset. 

Där var det öppet hus med en massa folk, massa mat och massa fika. 


Tog inte så mycket kort då :) hade lite batteri i mobilen. Men här är iaf presentöppningen i full gång. Jättemkt fina presenter fick hon.


Sedan lite fotografering med den lycklige studenten. Har alltid roligt med dig stmpan <3 



Stort grattis ännu en gång till min duktiga syster! Är så himla glad och stolt över dig :) <3 

Blev lite tårögd här om dagen när jag tänkte på att din farfar missar det här. Jag vet att han hade velat vara där och jag vet att du hade velat ha honom där. Jag vet vad han betyder för dig. Men jag vet också att vart än finns nu så tittar han ner och är såå stolt över sin lilla Frida <3 

Nu får du ha det så himla bra i USA och lova att du kommer tillbaka till mig efter ett år. 

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback