240809

Hej sitter här och lyssnar på musik och väntar på brorsan så jag passar på att blogga lite.

Måndag igen. . det är nog för att ge en depression. :S  redan läxor och nya ämnen. Det tar aldrig slut.  Men helgen blev över förväntan i alla fall. Helgerna gör att jag överlever resten av veckan till nästa helg.  Jag säger bara: det finns inget bättre än vänner! Älskar er över allt annat! Ni får mig alltid att skratta och glömma mina bekymmer för en stund. Finns alltid här för er!

Resan till Arvika var lätt galnast och roligast. :D Tack mina babies<3

Nu har jag börjat tröttna på utseendet på min blogg och vill ändra på den men vet inte hur jag vill ha det. Jag får tänka lite till och tar gärna emot förslag och tips.  

Nej nu ska jag ägna en stund på spotify och hoppas att brorsan kommer snart. Vi ska se på Ice Ages 3 hihi


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback