270809

Tjenna!
Har vart ledig från skolan nu i två dagar på grund av en förkylning. Eller åtmindståne tror jag att det är det jag har haft, och hoppas det :S   Man hör så mycket om svininfluensan nu så jag trodde nästan att det va det, eller typ halsfluss eller halsböld eller nått annat. Har haft så jävla ont i halsen så du anar inte! Det har kännts som knivar i halsen varje gång jag sväljer och inte hjäpte halstabletter heller. Så nu har jag provat alla huskurer, te, honung mm. Idag känns det bättre och jag har ingen feber längre så förhoppningsvis så får jag sova inatt. 
Har fått en massa Krya på dig - sms och det hjälpte nog :) Hoppas jag orkar med folkrace i helgen och sen har simon konfirmation på söndag. Grattis till han! och lycka till Keith på folkracen. *Vi stöttar varanndra när det är svårt, vännen*

              
I really do care about you, so pleas don't fall in love with me


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback