031209

Hejsan!

Idag är det torsadag, skönt det ska bli med helg nu snart då. :) Det känns faktiskt att jag har vart i Arvika sen i lördags, veckan blir liksom längre. Så nu ska det bli skönt att komma hem till Årjäng imorn. Trodde jag skulle få åka med Emil men nu verkar det som han ska stanna på skolan på eftermiddagen så då tar jag bussen 13.45 :) Går lika bra det. Sen imorn kväll blir det till missionskyrkan för mamma och dom i kören har konsert. :D Hoppas dom är lika bra som vanligt.

Annars vet jag inet vad som händer i helgen, lugnt tror jag. Kanske övningskör lite. Om man vågar sig ut på vägarna nu när T har körkort :S haha nej bara skojar med han. Det är roligt att han har fått körkort :D Är glad för din skull vännen! Så nu hoppas vi att han köper en läcker bil och är chaufför på helgerna ;) haha

Har lust att åka och shoppa med. Vet inte varför och det känns väldigt opassande att va köpsugen till sig själv nu när man borde köpa julklappar till andra men men. :D 

Finns du för mig 
om jag finns för dig?
  

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback