andra advent

Hej hej!

Söndagkväll och jag är helt slut. Förstår inte hur jag kan va så trött efter en helg som denna, jag har ju bara tagit det lugnt. På fredag var det konsert, sen på lördag vakna jag tidigt så jag följde med pappa ut i skogen i holmedal för att kolla på ett jobb som han ska göra. Sen hade vi bestämt att se flickan som lekte med elden,
jag och T men så kom vi på att den tredje filmen luftslottet som sprängdes går på bio så vi kollade på flickan som lekte med elden sen kom R och så åkte vi till Karlstad och såg luftslottet som sprängdes. Dom är så himla bra dom här filmerna, de som inte har sett dom än borde göra det.
 
 

Åkte hem och tog en lång omväg genom skogen i värmskog för att ta med två tjejer te Årjäng och kom hem typ vid 3. Men kul hade vi.  
Väcks kl 10 nästa morgon av alla ljud i huset. Sen var det bara allmänt slappt, åkte bil, såg två filmer, halvsov, det va typ allt jag gjorde, Sen var T en ängel och körde mig till Arvika. Och nu är jag trött, undrar varför men men så är det. Tack för en rolig helg iaf, mina älsklingar! 
Hoppas ni har haft en bra helg! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback