101209

Tjenna!
Näst sista veckan innan lovet är avklarad. Har ingen skola imorn så jag åker hem till årjäng idag. Pappa ska hit på nått möte ikväll så jag åker med honom hem. Eller övningskör antagligen ;P Sen blir det nog ett besök på skolan i Årjäng imorn, och sen ut på lördag. Tror typ alla ska ut då. Det är bilar och fester och allt möjligt. Kul kul! :D 

Gjorde första mattte c provet idag. Trodde att det skulle gå dåligt för det är ett svårt kapitel men jag tror jag får g iaf. Ganska säker. Men efter konstruktions provet litar jag inte riktigt på kännslan längre.

 

Du bara förstör för dig själv, fattar du inte det? 
Det kanske är mitt fel men skylle inte på dom, 
för dom har inget med detta å göra. Får det
dig att må bättre? Jag tror inte det. Så sluta 
snälla du! sluta, jag orkar inte mer.  

Puss och Kram
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback