131209

Hej!
Är tillbaka i Arvika efter en händelserik helg. Började med att jag va ledig på fredagen så jag åkte hem på torsdag kväll. . Eller körde gjorde jag. Sen kollade jag och Amanda på Idol på fredagen. Erik vann! Helt rätt! Han va helt klart bäst. Calle är med bra men det va verkligen Eriks kväll ;) och så är han ju snyggare med. Sen blev det ut i bil på lördag. Fast före det va det julmaiddag hos T's familj. Väldigt trevligt, julklapp fick jag med. :D 

Nu sitter jag och kollar på pay it forward (reklam nu), det är verkligen en av världens mysigaste och sorgligaste film. Har sett den förut men kommer inte ihåg allt så jag var tvungen att krypa upp i soffan och kolla på den igen. Jag kommer antagligen gråta precis som alltid gör när jag ser den men den är så sorglig men på ett fint sätt. 

Sista veckan på skolan innan jullovet nu då. :P skönt som bara den! 
Sen bär det av till Dalarna medans min babe åker till garn canaria. Kommer sakna honom och våra pratstunder och filmstunder. Idon't belive you when you say you love me

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback