151209

Hallelåja!

Drog med brorsan ner på stan och köpte de sista julklapparna idag. Skönt att det är fixat! :) Jag brukar ha STORA problem med att komma på vad jag ska ge folk i julklapp men i år har idéerna ploppat upp hela tiden. Sista veckan nu då. Skönt! Fast i helgen blir det nog stressigt, mamma och pappa åker bort lördag - söndag och på söndag så ska vi ha grötkalas. Det slutar väll med att jag och brorsan får städa hela huset medans mamma och pappa bor på slott. Det känns ju bra. Sen så ska vi till kusinerna och så. Det blir hetsigt!

Nu väntar jag på att T ska komma hit och hälsa på. Kanska blie sista gången man ser honom innan han åker. Nu måste vi verkligen prata känner jag. Detta har gått för långt. Jag trodde att jag hade allt under kontroll men sen vände du allt uppochner så nu vet jag varken ut eller in.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback