161209

Way is love allways feels like a battlefield?

Bara två dagar kvar till lovet. Längtar! Idag har jag mycket att göra så det blir ett kort inlägg. Måste lämna tebaka filmen vi hyrde igår, Änglar och Demoner. Uppföljaren på DaVincikoden. Den va bra faktiskt. :) 

Det känns bra när jag har fått säga till dig hur jag känner. Trots att jag har gjort det förut och todde att du visste. Det vet att jag bryr mig om dig och du betyder mycket för mig men inte på det sättet som du vill. Du har varit en stor del av mitt liv och det vill jag fortfarande att du ska va. Jag kan finnas där för dig men jag kan inte bli allt för dig. Dels för att jag inte litar på dig. Du behöver inte älska mig, bara du finns där för mig, det räcker för mig. <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback