Den 23 december

Hej hej!

Hoppas allt är bra! Jag har lämnat de Värmlänska skogarna och dragit till Dalana för att fira jul hos farfar. Vi kom hit i förrgår men jag har inte orkat skriva. Sen hade vi grötkalas i söndags. :) Fick se en fillm som mina föräldrar och deras kompisar gjorde när de va runt 20 år. Eller iaf delar av den. Guud va kul det va! :D va vi skratta. Pinsamt för dom, men det är faktiskt väldigt roligt att se sina föräldrar när de va unga. Och jag va faktiskr med me en liten snutt. Jag va typ 1 eller 2 år. :) 

Men nu är jag i alla fall hos farfar och hans fru. och min halvfaster är här. Mysigt! Nu blir det att bara ta det lugnt och äta mycket mat i ett par dar. .  

Jag har tänkt på det hur många som säger att när det är jul så är man hemma och de skulle aldrig klara åka bort på jul.  Jul = hemma liksom. Men för mig är det tvärtom. Jag skulle nog inte klara av att va hemma på jul. Jag är van att va nån annan stans och ha en massa folk runt mig hela tiden. Skulle inte klara en jul ensam hemma med bara mamma, pappa och brorsan. Så förra året trodde vi att vi skulle bli tvungna att fira hemma men då åkte vi till kusinerna istället och det va nog tur. Så konstigt det kan va. Det är som är otänkbart för någon är helt normalt för någon annan. :)

Ja men nu får ni ha en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!! <3 




Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback