Det va ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag bloggade så jag kännde att det var dags. 

Det finns så mycket man vill göra på sommaren och jag har inte hunnit med helften av det jag vill göra. Tiden flyger fram. Men hittills har mamma fyllt 40- stort kalas, Frida fyllde tretton - stor tjej nu, Moster har provat på å va skådelspelare, jag har vart på kusten och brorsan har köpt en dator.

Kommer kanske lite bilder från mammas kalas och bygdespelet som moster och kusinerna var med i lite senare när jag orkar.
Nu är det sämst väder så man vill inte va ute. :( Ganska grått och deprimerande faktiskt. 

Nu hade jag inget mer att berätta. Ha det bra! 

Puss och Kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback