funny

Nu blir det så här igen: att jag inte öppnar datorn på hela helgen och sen sätter jag mig på måndag och  får skriva allt som hänt under helgen. Ni får nog bara acceptera det är jag rädd. Jag hinner aldrig sitta vid datorn på helgen.
Denna helgen har vart väldigt upp och ner. Fredagen började bra men slutade sämst! Jag fick gå igenom nått jag verkligen inte ville och har försökt att undvika länge. Men det fixade sig och lördagen blev lugn med mycket sol. Härligt! Söndagen blev det ute och sen bada. Det va inte så kalt som jag trodde.

Det bästa med helgen är att jag har fått lite ordning på folk, verkligen pratat ut med dom vänner jag varit fundersam över och nu tror jag att jag har världens bästa vänner och ska försöka ta hand om dom så bra jag kan. Är så glad att ni valde att stanna hos mig. (Även om du inte förstår värdet av mina vänner).

Sen på söndagen blev det att åka med Johannes te Arvika. När vi kom fram te arvika ve 22 blev det fram med badkläderna och så drog jag, Emil, Elisabeth, Martin och Tobias te Ingestrand och tog ett kvällsdopp. Jag fick skjuts av Elisabeth. Tack! :D Fortfarande varmt och skönt väder. Vi kom fram jämt när solen lämna himlen och Jag och Tobias är ganska säkra på att vi såg ett stjärnfall. Sen blev det kalt och massa mygg så vi drog tebaka in te stan och stanna i lekparken (vad annars?). Sen va vi tebaka ve lägenheterna ve 12.

Idag blev det utvecklingssamtal. Det gick jättebra, får nog VG i det mesta som vanligt, något MVG me faktiskt. Är ganska nöjd med det eftersom det är ettan och då vill man ligga lite högre än G. Känns nu som jag kommer klara denna linjen men man vet aldrig.

Nu saknar jag alla i Årjäng såå mycket! vill ha sommarlov så jag hinner träffa alla! 

Puss och kram 

Kommentarer
Postat av: A.

Finns här om det har hänt något och du behöver prata ..<3

2009-06-02 @ 19:36:01
Postat av: Linn

Tack för att du alltid finns gumman <3

2009-06-03 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback