sommar och sol

Nu är det verkligen varmt! solar och badar varje dag.



Ärs å glad att jag har dig som vän. Det är få som vet och förstår vilken bra kompis du verkligen är men du ska veta att jag uppskattar dig fullt ut. Det finns ingen somm du och därför hoppas jag det bästa åt dig för det förtjänar du. Du har stått vid min sida en stund nu och jag vill göra samma sak för dig och inget ska hindra mig. Så fortsätt bara att var den du är för jag älskar dig för den du är.



Det som är jobbigt just nu är jag är så himla festsugen! Sitter bara och väntar på ett sms med in inbjudan till en fest med det kommer ju aldrig. :( Hade verkligen hoppats på många utekvällar denna sommar men de lyser med sin frånvaro. Skulle va så kul att bara festa, prata och ha kul med alla gamla kompisar som det va längesen man såg. Men eftersom jag är för feg för att försöka fixa nått själv så får jag väll sitta här och vänta.

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback