Sommar snart

NU SNART! ÄNTLIGEN! SOMMAR! På fredag är det sommarlov! Gött eller! Nu försöker jag planera fredagen för att den ska bli så bra som möjligt. Har vart väldigt osäker på vad jag ska göra och vart jag ska va. Men tillslut blev det Årjäng. Brorsan kommer ju inte gå ur nian varje år. Kanske bliir det en liten tur te Arvika under kvällen men måste fråga de andra först.  
Sen är det sommarlov, detta året har gått så himla fort tycker jag, Jag har redan gått klart ettan liksom. Svårt att fatta. I sommar blir det bara slappa och va med kompisar. Mycket! Lite fest me hoppas jag ;) hihi Inget jobb dock men jag klarar mig. :) 

Ha det bra! 
Puss och Kram    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback