Jag orkar inte mer. . .

Nu vill jaga bara att allt ska ta slut. Jag trodde itne att detta skulle hända men nu gjorde det de och jag måste ta mig ur det på nått sätt. Jag orkar inte med all skit som kommer upp nu. Alla lögner. Kan det inte bara ta slut. Jag förstår inte varför du gjorde det. Jag är inte arg på dig men i det avseendet litade jag på dig och du svek mig. Jag  skulle aldrig ha gjort så men att du och jag är olik finns det ingen tvekan om. Du har skapat dina egna problem och är det din uppgift att ta dig ur det. Nu finns inte jag där längre som ett skydd. Nån gång måste du lära dig.

Det känns som jag finns mitt i ett krig. Jag står mitt emellan de krigande på fältet. Jag hejar inte på nån men hjälper båda. Jag får alla frågor och samtidigt alla svar. Men jag vill inte va med, jag vill inte ha frågorna och inte svaren.
Men jag ska ta mig ur detta, jag vet att jag klara det. Hellst utan att förändras om det går.

Kännde att jag behövde skriva av mig lite.
L


Kommentarer
Postat av: A.

<3

2009-06-02 @ 19:37:44
Postat av: Linn

love u A <3

2009-06-03 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback