Kärleken



Idag såg jag världens gulligaste sak, verkligen! för bredvid min skola ligger ett dagis med staket mot gångbanan där jag går varje dag typ. Och idag satt det två barn i dagisålder 4-5 år kanske inne i buskarn med ryggarna mot stängslet. Det var en flicka och en pojke och när vi gick förbi så satte pojken en maskros i flickans hår, precis vid örat. Det var verkiligen det gulligaste jag sett! Så otroligt sött! 

Jag tror att denna händelsen vill visa oss att kärleken har ingen ålder, den finns överalt. Det går verkligen inte att beskriva hur det såg ut. två små barn som är så himla söta ihop. Han tänkte antagligen inte på vad han gjorde utan tyckte kanske bara att hon skulle passa med en maskros i håret, vad vet jag. Sött som bara den var det i alla fall. <3 

Puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback