Måndag igen. . -.-

Så var det måndag igen, fast denna veckan slutar på onsdag så det är rätt chill. Då ska jag åka hem och välkommna mamma och pappa. Hoppas dom har haft det bra dessa 10 dagarna i USA, fast jag kan inte tro nått annat. Tiden går så himla fort! Känns som det va förra veckan de drog.

Helgen har vart riktigt skön, träffade Amanda en liten stund och tog en prommenad. Sen på lördag tog jag och brorsan mopeden ut till moster och kusinerna. Där kollade vi på melodifestivalen, det var faktiskt flera bra låtar med i år och kul att Norge vann. Fast tråkigt att Sverige kom så dåligt. :(   Vi sov där och hade lekte med kusinerna i solskenet. Mysigt! 

Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska till min pojkvän och se på Pretty woman. 

Ha det bra! 

Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback