Sameold sameold . .



Nu var det ett tag sen jag blogga och det har hänt en hel del. Eller för och va mig är det en hel del. 
 
I torsdags var det Lasse Stefanz och parken. Alltid lika kul! :D  Var ute med brorsan för en gångs skull, väldigt kul fast han inte dricker. Det gjorde faktiskt inte jag häller denna helgen, inte så mycket att det märktes i alla fall. Det blev både bråk och många kramar.  ps. jag bråka inte. 
Tråkigt att jag inte gick med er  in på parken Amanda :( hade väldigt gärna dansat med dig! <3  

På fredag var det supertråkigt väder, regna som fan. Då blev det film :) Nu kommer det krongligaste och dummaste jag har vart me om på ett tag. Mamma som var på jobbet skulle ha tag på pappa som var på kontoret. pappas sim-kort te telefonen hade gått sönder så mamma ringde hem till Erik och bad honom åka till pappa men Erik hade skadat armen så han kunde inte köra moped. Så Erik fick be mig åka till pappa på kontoret och låna ut min mobil te pappa så han kunde ringa mamma innan hennes rast tog slut. Inge omständigt väll! Det var tydligen nått väldigt viktigt som mamma ville för annars hade jag inte gjort det, LOVAR!
Sen på kvällen blev det ut te Öna och se på tv och mysa med dom. Det regnade fortfarande! Men för å va en sommarö så är den ganska mysig när det regnar me.

Sen på lördagen blev det folkrace i Säffle. Keith har tjatat på mig aslänge att jag ska med på folkrace så när han sa att det va i Säffle och Malin skulle med så blev jag övertalad. Det var kul och megafint väder :) jag och Malin låg och sola. Sen blev det McDonalds och hem.

nu lovar jag att blogga lite oftare.
Puss och kram


Ni har ingen aning
Ni kan inte gissa
Ni vet inget om mig så sluta tro det
sluta ge mig era anklagande blickar, de bränner i ryggen på mig
tänk inte, bry er inte
sköt ert lägg er inte i andras liv
för ni vet inte allt om alla andra
Ni har ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback