041109

Hejsan!
Kom hem till lägenheten efter skolan idag och upptäckte att min egen lilla tomte hade vart här: Mormor. Så när jag kom hem hängde det en liten påse med två ljuslyktor i på dörrhantaget. Hon är bara för söt min mormor ibland. Man märker när hon har vart i Arvika för då hänger det alltid en present på dörren eller inslängd i brevinkastet. Hon är nämligen alltid i Arvika mitt på dagen när jag är på skolan annars hade jag bjudit in henne på en fika ;)



Nu sitter jag och löser matteuppgifter med Amanda över msn. Det går ganska bra. Långsamt och skriva allt men ändå. Hoppas hon fattar vad jag menar ;D

Klockan 9 blir det förhoppningsvis Gray's anatomy om vi är klara med matten till dess :S
Ha det bra!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback