101109

Hejsan hoppsan!

Har precis storstädat lägenheten, är stolt över mig själv och sitter nu och tar igen mig :P hihi inte riktigt men. Fast det blir inte mycket fysik och konstruktion gjort men lägenheten är ren i alla fall. Hoppas verkligen att jag inte har en förkylning på gång nu för vill verkligen inte va sjuk nu! Jag behöver va på skolan nu även om jag inte vill. & veckor till jullovet, jag räknar ner. :S illa jag vet!

Har även börjat tänka tillbaka på mitt liv nu den senaste tiden på bra och dåliga stunder i mit liv. Funderat på att kanske skriva en bok om mig. Jag gillar ju att skriva och läser mycket så kanske skulle give it a shot. Men då ska det inte bli en ego bok typ som, så här har mitt liv varit, utan den ska ha ett tema och handla om ett intressant ämne som folk vill läsa om och som får en att tänka till och lära sig nått av, nått som har hänt mig, präglat mig och som jag har lite experienc av. Det vore väldigt coolt men det får nog vänta ett tag. Kanske gör det nån gång i framtiden men kom på det nu eftersom jag har tänkt tillbaka mycket på mig själv den senaste tiden och funderat på vad som har gjort att jag är den jag är idag.Har tänkt på att skriva bök/böcker förut men inte biografi men varför inte? hm . . 

Nej nu får jag ta mig i kragen och läsa lite konstruktion! Sen senare blir det DH :) ska bara mejla farmor och farfar först ;) haha  

Ha det bra! 
Puss och Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback