151109

Hej. Måste bara skriva lite om helgen. Kan inte skriva allt för det skulle ta evigheter men den va rolig. Det finns så underbart roliga personer. Det som va mindre roligt var att jag tappade min mobil ute och märkte det inte så den låg ute över natten. Inte bra Linn! Jag trodde jag hade glömt den hos T men när jag skulle gå och hämta den dagen efter så hittade jag den utanför huset. Men den funkade. Vilken tur man kan ha! Den va förståss blöt så jag stängde av den och tog ur allt och lät det torka och satte ihop den igen. Kvällen innan var jag hos T, jag och R såg på idol, eller försökte, Niklas spelade musik samtidigt. Bra full blev jag iaf och hamnade i sängen med Mariell. haha xD Vaknade dagen efter utan bakfylla, skönt! Övningskörde bil med pappa. Det va krongligt men tillslut gick det bra. Vi övade backning och parkering. Parkera framåt kan jag men backa är värre. Men nu blir det att börja på trafikskolan (Y) I alla fall, sen satt jag en stund i T's lägenhet, städade lite åt han snäll som jag är. Sen kom hen hem och det bar av ner till R. Jag va inte särskilt party sugen men följde med ändå. Där var det party men de flesta drog till Hawaii efter en stund och då la jag mig i soffan och somnade skönt. Drog hem där nån gång mitt i natten. Tack för att ni väckte mig annars hade jag nog sovit där hela natten. 
Ungefär så såg helgen ut i smabbform. Nu är jag i Arvika och ska försöka lägga mig tidigt. Har prov imorn som kommer gå åt helvete. :S Usch! Vill inte! Ge mig en vecka till. Snälla! 

Men nu ska jag sova. Go natt! 
Puss och Kram 


Vad händer? Jag fattar ingenting. Allt blir ju precis som jag vill. 
När vände lyckan? Varför har jag medvind helt plötsligt? 
Jag är så glad att du öppnade dig för mig och det va det enda 
jag ville men ändå stod jag där och fattade inget. Jag trodde 
det va kört, jag va besviken på dig. Sen gör du precis det 
vill och önskar att du ska göra. Jag borde va lycklig men är 
alldeles för chockad. Vad har hänt med dig? Är det jag 
som har fått dig att ändra dig? eller luras du bara igen? 
Vad händer?  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback