231109

Hellu!

Tycker inte om den här dagen. Kunde lika gärna ha hoppat över den. Fick IG på konstruktions provet och måste göra om det. :( suck! Men så är det väll, efter en bra helg kommer en dålig måndag.
 
Denna helgen va verkligen rolig. Tänkte ta det lugnt på fredag och ut på lördag för som jag skrev så skulle jag ut med Patrik, Ida och Carolin då.
Men på fredag blev det ändå en stund hos R och dom hade Jägermaister kväll som slutade hos P-A (för mig iaf). Va hemma tidigt i alla fall, duktiga mig.

Sen kom dom och drog upp mig ur sängen på lördag morgaon, eller ja morgon och morgon, klockan va 12. Jag låg och sov men blev upprycken ur sängen för dom skulle till pizzan och äta frukost. Men nej sen kommer de på att de vill till kinan i Bengtsfors i stället så vi drog dit.
Snälla R bjöd på maten och J kollade spritlistan det första hon gjorde xD haha.
Sen skulle de in på systemet men det stängde visst ett i Bengtsfors så det blev rally tillbaka till Årjäng för klockan va halv tre.

R är verkligen bra på å köra bil. När han körde i 140-160 och tog kurvorna så där perfekt satt jag i baksätet och kunde inte låta bli och le. Det går bara inte för kännslan är så härlig, farten, kurvorna jag kan bara inte låta bli.

Sen på kvällen bliev det ut med Patrik, Ida, Carolin och Chanett. Kul hade vi. :D
Söndagen bara flög iväg och plötsligt satt man i E's bil på väg till arvika.
Te helgen blir det nog att stanna i avrika på fredagen och åka hem på lördag. Hoppas den helgen blir lika rolig.

Ha det !
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback