291109

Tjenna!
Ligger i soffan och är äntligen fri från bakfyllan, det krävdes mycket sömn, en tur på skyltsöndagen och en pizza men nu mår jag bättre. Det va riktigt kul att festa med tjejerna igår även om jag inte va ute så länge. Mådde dåligt och gick hem. :( Måste göras om nån gång.
Känns som jag låter som en helgalkoholist när jag skriver om alla helger jag vart ute, måste verkligen börja bättra mig.
Men nästa helg blir det förhoppningsvis lugnt med film: "flickan som lekte med elden" (om inte de andra kollade på den utan mig igår). 

I fredags tog jag min första körlektion och på onsdag blir det riskutbildning. Det känns skönt att äntligen komma igång med körkortet, det är ju  "bara" 3 mån kvar. Hoppas ni haft en kul helg. 

Puss och Kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback