Ännu en helg

Så var ännu en helg förbi. Det går så himla fort man hinner bara blinka så är helgen förbi. Man hinner inte med hälften av det man hade tänkt. Speciellt denna helgen. Mamma och pappa var borta hela lördag och söndag ändå hände det inte mycket. Jag va på inflyttnings fest hos Annie på lördagen och på söndagen träffade jag K en stund. Och så träffade jag Amanda en stund på lördagen, det va kul. Det går så länge mellan gångerna :( tyvärr.
Trodde inte jag kunde sakna dig så här men jag hade fel. Fick beviset denna helgen. 

Nu blir det att öva på prov hela veckan! Hoppas jag hinner blogga nån mer dag.

Tog texten från en av Refreshments låtar för jag tyckte den passa. Inte på mig dock men på nån annan, hoppas du förstår vad jag menar med denna texten.

Life aint no bed on roses
maby the god loves go'n wrong
now we gotta straft to be strong
so darling I'm baging you now
that when the goings get ruff
you can allways lean on me
when you feel like your hangin on

I know sometimes life aint no more then a bitch
and ther are times when you wounder if
there aint no God above
Remeber when everythings bringing you down
don't take it out on our love

I am not letting you go
and I am here to stay
throug every change in life
yes were going all the way
so therefor I'm asking you now
that whatever you do
just keep your faith in love
together we seeing thing throug

I know sometimes life aint no more then a bitch
and ther are times when you wounder if
there aint no God above
Remeber when everythings bringing you down
don't take it out on our love

Tycker texten speglar livet väldigt bra. :)

Ha det bäst!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar dig jätte mycket jag med. vi får ses snart igen! <3

2009-11-12 @ 14:15:38
Postat av: Linn

Saknar dig med :) ja det måste vi <3

2009-11-12 @ 18:12:59
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback