klockan

Hej hej :)


Imorse var verkligen inte klockan min vän. Inget stämde. Först vaknade jag före alarmet på mobilen ringde, då skulle jag kolla på mobilen vad klockan var men märkte då att den hade stängt av sig själv. Tur att jag vakna ändå. Försökte starta telefonen men den värgade starta. Fan tänkte jag inte en till mobil som vägrar starta. Jag kollade en anna klocka och då va hon 06.17 och mitt alarm stog på 06.30. Efter att ha tagig ur batteriet en gång startade telefonen så jag la mig för att vänta på alarmet. Den ringde halv 7 och då gick jag upp. Gör mig klar och äter mat och när det är typ 10min kvar tills jag ska gå ser jag på schemat att jag har sovmorgon idag. Åhh typiskt! Jag kunde ha sovit en timme till. Störande! Men eftersom jag va klar och hade en timme extra så ställde jag klockan på 08.45 och lägger mig igen. Sen vaknar jag utan att alarmet har ringt och kollar på klockan. 20 i, lika bra att vakna och gå upp då. Så jag går upp igen men tycker att det är väldigt mörkt ute så jag kollar på klockan igen. Då är hon 07.40 och inte 08.40. Så jag har sovit typ 10 min. Lyckat. Lägger mig igen och denna gången vaknar jag av alarmet i rätt tid. Sånna problem hade jag redan innan jag ens hunnit gå upp. Smidig! Tyckte jag hade tur som vakna före alarmet eftersom mobilen dog men jag kunde lika gärna ha försovit mig eftersom jag hade sovmorgon. Störande! Men hade jag försovit mig hade jag säkert haft sånn panik att jag inte hade kollat på schemat utan rusat till skolan och kommit dit för tidigt. 

Jaja nu har kommit hem från skolan i alla fall. Ganska skön dag. Nu sitter jag i lägenheten och har tänt en massa levande ljus för det är så kalt. Mysigt. Men ska kolla på One Three Hill var bara tvungen att berätta om min röriga morgon. 

Ha det bäst! 
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback