På skolan . .

Hej hej!
Är på skolan nu och har en timmes håltimme. Drygt! Sen blir det matte för hela slanten. Har precis gjort fysikprov som gick skitdåligt. Jag faila totalt! 
Men Emil är snäll och ska trösta mig med film och glass ikväll. Gött! Då blir jag nog gladare. Får tröstäta lite. Sen blir det hem till årjäng på fredag. Hoppas på utgång på lördag, åka bil med Patrik, Ida och Carolin ;) skoj det skulle va. Annars händer det inte så mycket. Jo jag hade ju utvecklingssamtal i tisdags, pappa kom hit och så ringde vi till bilskolan och bokade in en körlektion åt mig så nästa fredag blir det osäkert på vägarna.

Snart är det jul med, jag har panik, som varje jul. Måste hitta julklappar till alla och jag är så dålig på att komma på vad jag ska köpa. :S alltid lika svårt tycker jag.

En liten kul grej är att jag har börjat maila med farmor och farfar igen. Och farfar berättade att han går en kurs i photoshop. haha Tänk en grupp med gamla gubbar som lär sig photoshop. :D Men jag skulle själv gärna vilja lära mig så för väll fråga om farfar vill blli min privatlärare sen ;)

Ha det bra!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback