Göteborg

Hey there!

Nu har jag bilderna från göteborg i datorn. Dom är ganska suddiga och det beror anting på att jag är kass på att ta kort eller på att min kamera är konstig eller på omgivningen, vet inte vilket. Men hade inte ställt in allt på kameran för om man ändrar en massa inställningar så vill den inte ta kort och då får man ställa tillbaka den på grund inställningar så funkar det. Knäppt! och så fick man inte ta med blixt där inne. Men filmerna blev bra. Och nu pratar jag så klart om showen Walking with dinosaurs. Jag är själv inget fan av dinosaurier men mina kusiner är så det var mest därför vi gick på showen men den va ganska cool faktiskt. Man lärde sig mycket och de har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med att bygga upp dessa djuren. De ska ju gå och styra dom, och de rörde sig verkligen som om de va levande, sen skinnet såg väldigt verkligt ut med ådror under och allt, till och med ögon som blinka och allt. Sen så var de nästan i naturlig storlek, inte de allra största förstås men fränt va det. Så här kommer några bilder!

Sen måste jag berätta det roligaste. :) Vi gick och åt mat på en restaurang med morfars syster och innan det hade de vuxna tagit ett glas vin/öl i baren på hotellet och sen delade mamma och moster på en vinflaska på restaurangen. Mamma valde. Sen efteråt när vi va på väg hem till Lena kom mamma fram till mig och sa att min moster inte kom ihåg vad vinet hette och inte hon heller (som hade bestämt det tillochmed) så då sa jag vad det hette för jag kom ihåg det och sen bara skratta vi. Jag undrar hur starkt de vinet va egentligen. Sen mådde mamma inte så bra på kvällen, stackarn! (men det berodde inte på vinet xD haha)
                                     

                     
                    Gapet, scenen                    


                                          Scenen
                                                   
                    
                       Dino                                Flygande


                                    Tyrannusarius rex

                  
                                                                Fight



Tänk att vi lever på samma jord 65miljoner år senare!
Ha det bra!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback