Helgen . .

Hej hej!
Måndag idag. Segt som vanligt. Igår var det söndag = slappisdag!. Vaknade bakfull och go hos T sen blev det film hela förmiddagen. T var söt och gjorde mat till fast jag inte orka äta. Sen blev det bussen till Arvika på kvällen.
Denna helgen blev det fylla! På satt jag, T och T, såg på Idol och tog några öl sen frågade Amanda om jag ville med på fest på lördag, och vem tackar nej till en fest? Inte jag i alla fall. Så på lördag blev det förfest med brudarna och sen fest hos A. Riktigt kul var det. Trevligt folk :) Måste bara säga förlåt till tjejerna för att jag lämnade tidigt utan att säga nått men jag trodde jag skulle komma tebaka. Riktigt rolig helg i alla fall och hoppas vi fest ihop nån mer gång. 

Nu sitter jag här och längtar efter körkort. Va ju med pappa på bilskolan för ett tag sen men sen blev ju sjuk så det hände liksom inget mer men nu känner jag att jag nog borde börja för jag vill fan inte vänta efter att jag har bleve 18 på att jag ska lära mig köra bil. Jag saknar körkort redan nu så jag vill inte vänta längre än nödvändigt. Så nu får jag ta mig i kragen och börja ta lektioner. Jag måste! 
Det är ju så kalt ute nu också så en bil skulle verkligen behövas.  

Nu ska vi se om jag klarar lägga upp ett videoklipp från youtube. Det gick inte så bra sist 
Denna låten har fast på min hjärna efter helgen. 

 

 

Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback