020909

Jaha så var det September då. Månaderna bara flyger iväg, fast det kommer nog gå långsammare nu när skolan har börjat. Jaja jag är frisk i alla fall. Ingen svininfluensa här inte! :) Skönt tycker jag.

Är så himla trött idag, höll seriöst på och somna på sista lektionen men lyckades på nått vis hålla mig vaken. Det kan ju bero på att jag inte sovit mycket mer än 2-3 timmar inatt. Men jag får väll skylla mig själv.
Var ledig igår och det var skönt, att få sova ut riktigt. De andra idioterna som inte var lediga cyklade 6 mil men så dum är inte jag utan jag väljer så klart att ta ledigt. Svårt val menar jag! :D Jag vet jag är lat. haha xD
Vädret idag har nästan gjort mig knäpp, sol och regn om vart annat. Först var det fint men precis när vi ska ha gympa och ska ut och springa i skogen så sätter det i och regnar. Och inte lite heller! Världens ösregn. Och när vi kommer tillbaka till skolan, blöta och goa, så slutar det naturligtvis och regna! Ganska störande! Sen var det sol ganska länge. Men när jag skulle hem från skolan kom det värsta regnaskur jag nån gång vart med om. Och det startade så klart när jag hade börjat gått så jag var sjöblöt innan jag kom hem. Härligt! Trodde nästan Arvika skulle svämma över, det rann vatten överalt på gatorna. När jag vart hemma ett tag skulle jag ner på stan för att köpa lite saker åt brorsan som är sjuk i lägenheten bredvid, alvedon och hlastabletter och så, då var det sol och varmt och gatorna var nästan helt torra! Jag färstår ingenting. Helt sjukt. :)
Undrar vad det blir för äventyr te halgen? På fredag blir det att fira morfar, så våran familj och moster med sin familj tar med honom på restaurag och bjur på mat. :P Sen är det folkrace i Töcksfors på lördag och eftersom jag missade folkracen i Karlstad förra helgen så skulle va kul och se när K kör i Töcksfors i stället. Lycka till!
Sen finns det ett födelsedagsbarn till att fira och en del filmer att se. Bio?

Det stör mig att jag inte har sett filmen Män som hatar kvinnor än! Jag har velat se den jättelänge nu men det har bara inte bleve så. E skulle ladda ner den till mig men hittade den inte. Ville se den för att jag har läst böckerna och älskade dom. Och nu det senaste känns det som nån jag känner har sett den varja dag ungefär så nu är det fan min tur!  :)

Men nu får det nog bli natten.


Tack för våra pratstunder och jag hoppas allt löser sig mellan oss.
Jag behöver det. Jag uppskattar dig och vill inte förlora dig.
Jag vet vad många tror om dig och allt som sägs är kanske inte
lögner men jag vet att många tror du är nån annan är du är. Jag
hat lärt känna dig och fäst mig vid dig. Du är ingen idiot bara för
att du beter dig som en ibland. Alla har bra och dåliga sidor.
Du me.


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback