070909

Hej hej :) Detta blir bara ett kort inlägg.
Det är kväll och jag ska snart lägga mig. Har sovmorgon imorgon :) Gött! Denna helgen har gått fort som vanligt. Firade Niklas på fredag, store pöjken nu xD haha Sen blev det en tur till Moster på lördag och äta kräftor. Gött gött! :D Sen på söndag var det bara slappt. Mer film och så. Har pratat med Amanda lite och insettt hur längesen det var vi prata riktigt sist. Det måste vi göra snart. Sen såg jag Maria en snabbis utanför bussen. Ja bussen ja :) haha det får jag skriva om imorn.



Varför ska jag alltid trassla till allt. Nu blev allt fel igen.
Jag vill ha dig men ändå min frihet. Vill ha nått oseriöst helt enkelt.
Jag har vart alvarlig aldeles för länge. Nu vill jag bara ha kul.
Jag vill va fri och bekymmerslös. Jag vill ha kul mens jag kan
och orkar. Sen kan jag ta det lugnt och slå mig ner.
Då kan du komma med dina löften och kärlek men just nu
behöver jag det inte.
Så sluta försöka lura mig för jag går
inte på det. Försök inte få mig att falla för jag vill stå på
mina egna ben nu. Jag vill inte bli buren genom livet.
So lay your love on sombody else. . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback