080909

Hej och hallå!
Sitter här och kollar på Idol. Kul :) Hade inte så mycket tid att skriva igår så jag gör det nu. Har sett Män som hatar kvinnor nu. Så himla bra film. Borde jag ha vetat efter de böckerna men man vet aldrig. Ska bara få min moster att se den me. Hon trodde inte att den skulle va bra eftersom hon älskar böckerna och ville inte bli besviken på filmen så hon har inte sett den. Men nu längtar jag till nästa film. Men jag råder alla som har sett filmen och alla som inte har gjort det att läsa böckerna. Kanske kommer alla svaren i en senare film men man vet aldrig. I böckerna får man alla svar i alla fall. Varför personer gör som dom gör och är som dom är. Varför Lisbeth hatar polisen? Hur sjuk Bjurman är? och mycket annat.
Hade sovmorgon idag, det behövdes. Sen har jag bara en lektion på fredag så det blir både sovmorgon och sluta tidigt. På fredag är jag och mamma själva för brorsan och pappa tar med sig min kusin till Göteborg för att se på freestyle motorcross. Hoppas inte bussen går sönder bara. Det gjorde den i söndags. På vägen mellan Vännacka och Koppom körde bussen på nått, eller om det va en grop i vägen, jag vet inte. Vi skoja om att det va en grävling i alla fall men vi vet inte. Bussen sakta ner i alla fall så då skoja vi om att den hade gått sönder men den fortsatte köra. Tills vi kom till macken precis innan Koppom, där stoppade han och busschauffören gick ut. Sen kom han in igen och sa att det va fel på bussen så det skulle komma en ny buss och hämta oss. Och den kom efter en halvtimme ungefär. Skönt det, jag hade ingen lust att bli kvar i Koppom halva natten. Men det gick bra, vi kom te Arvika tillslut, försenade men ändå.
Nej nu ska jag sova snart.
Ha det bra!

Puss och Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback