140909

Hej hej.
Så var det måndag igen. Oj oj oj vilken helg. för flera av oss. Skitkul att festa med tjejerna men allt va inte helt bra. Nära döden upplevelse. Trodde aldrig jag skulle va så dum men där ser man vad alkohol kan göra. Det läskigaste är att jag läste mitt horoskåp på morgonen och det stod: håll dig borta från alkohol. Vilken slump! Men mest hade vi kul.

Sen kom söndagen med fler överraskningar.
Det är som jag har sagt till Dig flera gånger. Varför ska alla krångla till allt för?
På onsdag är det orientering så då ska man ut i skogen och antagligen springa vilse :S Sen är det mâten i Årjäng te helgen. Vet inte hur det blir riktigt. Är bjuden på flera saker men vet inte vad jag vill. Kanske åker med pappa. Jag vet att alla årjängsfolk älskar mâten som julafton men  . . åh jag vet inte. . det är väll inge fel på mâten så, det är ju kul men det enda som jag tycker är roligt är att träffa allt folk. För alla är verkligen där, man träffar folk som man inte sett på jättelänge och det är superkul men resten är inte så noga. Jag åker inte så många karuseller och det är samma knallar varje år. Så om jag ska va ärlig så skulle det inte göra så mycket om jag råkade missa mâten ett år för att göra nått annat roligt. Jag menar det kommer ju tillbaka nästa år. Men det är ju jag förståss. hoppas alla har en riktigt rolig mâten! :D 

Puss och Kram


Jag vet att du Tror och Hoppas på Kärlek 
men jag vill va fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback