170909

Hej hopp.

Idag har jag vart trött! Phu! Det blev att va hemma igår. Hade egntligen orientering men tog mig inte dit :S dom ska ju lägga det så långt bort och inga bussar gick så det fick bli hemma. :)
Pappsen va här igår så vi va inne på bilskolan och anmälde mig :D Yeey! Nu måste jag verkligen lära mig allt. För jag tänker fan inte kugga på körkortet. Då vet jag inte vad jag gör. Jag har ju kört i ett och ett halvt år nu så nått borde jag ju ha lärt mig. Men nervös som attan kommer jag ju va. Så det blir typ 4-5 teorikurser, ca 10 körlektioenr (eller så många jag behöver), halkbana och drogkurs. Mycket som ska göras plus att allt kostar :S Tur man har föräldrar ;) haha
Sen har pappa inprincip lovat mig att jag ska få ta New yorkern te Arvika HELA våren! Nice! :D Växellådan ska bara på rennovering först.
Ja på tal om bilar och pappa så va hans bil inte så fin igår xD det är deras arbetsbil som hör te firman. Och den har vart med om en dal kan man säga. :D Den stog ute på gatan så jag såg ena långsidan, det är en skåpbil, och den sidan var helt bucklig, och dörren inryckt och blinkerslampan hängde. Då kommer pappa med: - Du ska se andra sidan, den är ännu värre. Detta är den fina sidan. xD
men som tur är ska den bilen bytas in idag så dom får en ny. Den som förstört den mest är Johan tror jag. Fast en gång var det inte hans fel för han blev påkörd av en som hade somnat :S. jaja riktigt ful var den iaf.

Sen måste jag passa på och Gratulera min kusin Cimmie Wignell som vann SM och ska  tävla i VM i militär 5-kamp. Stort Grattis te han! Hoppas du blir special officer som du vill och hittar din plats i livet.



Min baby! - New yorkern 


See ya!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback