Efter Mâten . .

Hej hej!
Hoppas alla hade en kul mâten i årjäng :) Jag själv va jag bara där lördag och en snabbis på söndag. Men det räckte nästan. Blev ju sjuk och allt. :( inget blev som planerat men hur ofta blir det egentligen det?
Först åkte jag med pappa ner till Gränna där Chryslerklubben hade sin höstträff. Så på fredagen blev det grillning på kvällen men jag va astrött och hade ont i huvve så det blev tidigt i sängen. ;) Sen upp klockan 9 nästa morgon (fick säkert 11 timmars sömn den natten) för att ta färjan till Visingsö. Jag och pappa höll så klart på och miss färjan dit men hann med precis. Där åkte vi häst och vagn runt hela ön typ, klättra i kyrktorn och gôrfint väder va det :D som sommar! Sen ska vi med 14.15 färjan tillbaka till Gränna eftersom vi missa 14.10 färjan :S Men då är den båten uppbokad för bröllopsgäster så vi får inte åka med :/ utan vänta i en halvtimme på nästa färja. Typiskt oss! De andra skulle kolla på polkagrisbakning men jag och pappa drog hem. Jag körde halva vägen ;D (Y) Sen blev det mâten. Ta hand om en massa fulla folk, drack typ inget eftersom jag va sjuk och tog följe med Maria och Salle hem vid ett. Sen blev det film hos TR på söndag. Irene Huss. Jag hade sett den förut, TR med men jag kom ihåg allt och han inget x) haha. 
Sen trodde jag att jag skulle garva ihäl mig! Dom är ju för roliga, ,  blir lätt så efter att ha vart ute re dar irad att man glömmer bort vad som har hänt och när. Sen kan jag lova att det blir inte lättre när folka ska ljuga ihop trpvärdiga hisyorier sen ska en säga saningen sen är all mat borta!! xD Åhh Gud! jag dör! Det finns en film på you yube kan länka den till den som vill ha den :) Shit asså! :D x) 

Sen blev det Arvka. Va på skolan igår (mån) sen när jag kom hem var jag så trött så jag gick och la mig på en gång och sov hela dagen. Jag sov seriöst bort hela måndagen! Idag har jag feber och är hemma. :( Vill inte va sjuk mer! :S   

Ja ja här kommer lite bilder från helgen tagna med mobilen eftersom Carolin har min kamera :D

Puss och Kram / Puts och Krom

                      
          Våran bil                           Road Runner                        Desoto 


       
                                                     Färjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback