Osynlig?

Är jag osynlig? Man skulle kunna trot. Det började en ny kille i våran klass i år och när vi hade gått i skolan två veckor typ hamnde vi som labbpartners han och jag. Då frågar han om jag går natur 3:an. Jag fatta inget först men det visar sig att han inte har sett mig före den lektionen. Vi har alltså gått i samma klass i två veckor och människan har inte sett mig? Nog för att jag är liten men jag syns väll fortfarande? Ja vi hade ju inte pratat med varann eller så innan men man brukat känna igen ansiktet på dom man går i samma klass som eller? Vi hade ju gått på en massa lektioner ihop men inte förens vi sitter breve varann ser han mig. :/ Ja ja så är det väll. :) lite komiskt igentligen. 

Idag tog vi skolkort och det blev väll lika hemskt som vanligt. Jag fick sitta längst fram i mitten! Finns det nån värre plats att på ett gruppfoto? Skulle inte förvåna mig om jag blundar eller nått på kortet :S Fast fotografen var jätterolig så jag fick verkligen anstränga mig för att inte skratta på kortet. Klart man ska le på bilder men ett asgarv ser ju inte så snyggt ut kanske. :D 

Imorn har jag bara två lektioner och sen blir det hem och ska va med Herman och Simon hela kvällen :) Trevligt! 
Ett tips: Takida nya album (Y) Good!
Så gonatt allesammans! <3 

Puss och Kram

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback