130410

Hej hej!

Tisdag och jag har vart duktig tycker jag. :) Har gjort klart ritningarna jag ska ha med imorn, diskat och vart ute och gått. Ska försöka gå en promenad varje dag nu, jag kommer bli så himla lat nu när jag har bil. Känner på mig att jag kommer köra bil överalt. Får försöak hålla mig till längre sträckor och gå om det inte är för långt. Fast det är svårt, Jag VILL ju KÖRA bil! :D MIN BIL!

Imorn blir det till Årjäng. Ska på möte med silleruds framtidsgrupp, dom som jag gör ritningar åt. Är väldigt nervös. Tänk om dom inte gillar det jag har gjort :S . Tur att jag har en arkitekt till hjälp. 

På torsdag är expodag på skolan och åttorna kommer och ska kolla på programmen. Och vi som går i tvåan ska ta hand om dom. Fast vi behövs inte alla så halva klassen ska ha vanlig lektion på förmiddagen och prata för åttorna på eftermiddagen och tvärt om. Så jag börjar 9 och slutar runt 2. Go dag! :) 

Nej nu ska jag göra ett nytt försök att lägga upp bilder på min bil på facebook. Wish me luck! Det funka inte sist så hoppas det går nu. 

Puss och Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback