160410

Tjo!
Hann inte lägga upp något efter mötet och igår var jag i k-stad så jag skriver lite nu i stället. :)
Mötet gick bra, de verkade gilla våra idéer så nu ska jag och Marianne börja på riktigt och göra det bättre.
Igår blev det ju karlstad. Mycker bil blev det i alla fall. först från arvika till karlstad och hämta J sen till årjäng och tillbaka till karlstad. Sen på kvällen kopplade vi ljud i C bil och sjöng lips. Riktigt duktiga va vi. Jag och J skulle egentligen koppla ljudet för C orkade inte med vi gjorde bara fel och va för sega så det sluta med att C gjorde det själv i alla fall xD haha. Och mys med N så klart <3 

Nu ligger jag i lägenheten och slapper och väntar på att brorsan ska sluta skolan så vi kan åka till årjäng. Ikväll blir det fest hos såm i töcksfors :D Skoj skoj! 

Får se vad som mer händer i helgen. Ha det riktigt kul alla. 

Puss och Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback