190410



Heeej!

Har haft en skitrolig helg :) På fredagen blev det ut med budarna, i Töcksfors. Men det va kul. Va inne och sa hej till T mitt i natten. Onykter. Sen gick jag hem mitt i natten. :S  woohoo!  
På lördag var jag först i holmedal och sen chaufför åt J. Det slutade med att jag körde runt med bara en sovande J i bilen. :D haha Träffade Maria och Salle ute på raggen med :P kul kul.
På söndag firade vi min moster som fyllde år. Och sen drog jag och E till Arvika tidigt med New yorkern. :) Ska ha den hela veckan för E ska putsa på den på skolan imorn.
La mig tidigt för jag har inte sovit en hel natt sen i onsdags. Har kommit hem sent och gått upp tidigt varje dag.

Idag blir det skolan först och sen karlstad. :) Hoppas alla har haft en bra helg.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback