260410

Hej!
Sitter på skolan, trött. Helgen har gått alldeless för fort. Körde runt på folk på fredagen. Det blev sent men kul var det. Sen var det upp tidigt på lördagen och åka med K på folkrace i karlstad. Det va kul men lite kallt. Och drygt på slutet eftersom det va 3 omgångar fast jag trodde det skulle bara 2. Men men. Mest synd var det nog om C. Hans bil gick först sönder i Våxnäs. Och under den korta stund de lämna bilen lyckades någon sno hans stereo. Mitt på dagen i Våxnäs centrum liksom! Vem gör så? Men hans granne hade sett inbrottet så de fick reda på vem det va och då ringde de polisen. Så fick vi prata med dom och nu hoppas vi att han får tillbaka sin stereo eller pengar för den. Sen var det mys hela kvällen :) 

Sov halva söndagen och missade alla tidiga bussar till Årjäng så fick ta den sena 20 över 9. Sen drog jag och Brorsan till Arvika. Var där vid 1 tror jag. 

Sen blir det tillbaka till Årjäng på tisdag. Ska fira Moster och Kusinen. Och te helgen blir det att va chaufför mest hela tiden. ;P Tur jag gillar att köra bil. hihi 

Och så har jag världens bästa familj, brorsan har polerat hela min bil och så har han och pappa kopplat in en baslåda. (Den är gammal men det får duga tills jag har en egen.) Det gjorde dom när jag va borta. :D Tack! <3 

Puss och Kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback